BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 12, 2012

MIMPI

Erm rini aku nak cite pasal mimpi aku malam tadi...bila aku bgun tido aku syik teringat jer...korang nak tau tak aku mimpi ape???cer teka??hehe...

Bile aku cite ni korg jgn plak nak termuntah ke ape yerk....sape yg tgh mkan tu aku tak jamin la korg leh teruskan baca post aku ni atau tidak...

Ni aku nak citer...korg nak tau..smlm bleh plak aku mimpi berak...yg peliknya masa dalam mimpi tu mcm susah beno aku nak berak...ade aje halangan...hehe....rasa mmg mencabar la ekspedisi aku nak melepas tu...erm bile pk2 napela aku leh mimpi nak berak tu..padahal aku takdela rasa nak berak pun...hehehe...

erm bile aku search kat google ade gak maksud mimpi ni tp aku tak taula sama betul atau tak....

MIMPI BERAK/BUANG AIR BESAR
Segala kesusahan kita akan hilang...rezeki akan datang..

Walau pepun mimpi tu semua kan hanya mainan tidur..cuma kalau betul mgkin ia satu petanda utk kita....dan kadag2 mgkin ianya satu kebetulan....pepun semoga hidup kita sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T dan dijauhkan daripada perkara2 yg buruk.... Amin.....



0 comments: